Det sekstende kan jeg om hos en slu kvinne jeg vil eie all hennes lyst; jeg kverver hugen til hvitarmet møy, og snur hennes hele sinn.

Vers 33

SideToppBilde

Þat kann ek it sextánda: ef ek vil ins svinna mans hafa geð allt ok gaman, hugi ek hverfi hvítarmri konu ok sný ek hennar öllum sefa.

Vers 33

heim

meg

ideologi

asatru

kunst

kaos

gestrbok

lenker


spyd.png

spyd.png

Emperor

Gjett hvem som til min store glede headliner Inferno til neste år????!!!!! Oh yeah! Disse gutta, kan du skjønne?!:D Og gjett enda en gang, hvem som så absolutt skal skal være tilstede da??!!! MEG selvfølgelig!!! *høre på "i am the black wizards" og glede seg sinnsykt enormt maaaasse* <3 <3 <3

reverence

Emperors Offisielle Hjemmeside


Skrevet : 2004-10-24/01:28:13 - Sist oppdatert : 2005-11-23/18:17:13

Tilbake

valkyriebilde

Siste oppdatering : 2006-12-02/20:54:11
Les artikkelen

Siste innriss : 2024-11-21/15:22:48
Les gjesteboken

Antall besøkende : 942968