|
Det sekstende kan jeg
om hos en slu kvinne
jeg vil eie all hennes lyst;
jeg kverver hugen
til hvitarmet møy,
og snur hennes hele sinn. |
|
Þat kann ek it sextánda:
ef ek vil ins svinna mans
hafa geð allt ok gaman,
hugi ek hverfi
hvítarmri konu
ok sný ek hennar öllum sefa. |
Emperor
Gjett hvem som til min store glede headliner Inferno til neste år????!!!!! Oh yeah! Disse gutta, kan du skjønne?!:D Og gjett enda en gang, hvem som så absolutt skal skal være tilstede da??!!! MEG selvfølgelig!!! *høre på "i am the black wizards" og glede seg sinnsykt enormt maaaasse* <3 <3 <3 Skrevet : 2004-10-24/01:28:13 - Sist oppdatert : 2005-11-23/18:17:13 |
Siste oppdatering : 2006-12-02/20:54:11
Siste innriss : 2024-11-21/15:22:48 Antall besøkende : 942968 |