|
Det kan jeg den syttende
at sent hun meg glemmer
den unge kvinne som jeg elsket;
disse sangene
har du, Loddfavne,
lenge måtte leve uten,
du skal få se at de er gode,
til hell om du husker,
til gang om du griper. |
|
Þat kann ek it sjautjánda
at mik mun seint firrask
it manunga man.
Ljóða þessa
mun þú, Loddfáfnir,
lengi vanr vera;
þó sé þér góð, ef þú getr,
nýt ef þú nemr,
þörf ef þú þiggr. |
|
Vær hilset!!! Som sikkert mange har lagt merke til så har hjemmesiden min stått på stedet hvil i en ganske lang stund. Jeg har vært opptatt med mye rart og hatt lite tid til hjemmesiden min de siste årene. Jeg har nå endelig startet opp igjen, så hurra!!!:D Nå vet ikke jeg om folk fremdeles besøker siden min, men det får dere gjøre med som dere selv vil. Som dere ser så er det en ny meny på plass "ideologi", hvor jeg da kommer til å skrive om min verdensanskuelse og politiske overbevisninger. Det vil trolig også komme mer nytt etterhvert, så det er bare å følg med;) Jeg vil rette en takk til dere som har besøkt siden min gjennom årene, og for all ros og komplimenter jeg har mottatt. Det har blitt satt pris på:) |
Siste oppdatering : 2006-12-02/20:54:11
Siste innriss : 2024-11-21/15:22:48 Antall besøkende : 943037 |