|
Jeg rår deg, Loddfavne,
fornem hva jeg råder,
til glede og gavn om du lærer,
til nytte og hell om du husker:
I en trollkyndig kvinnes favn
skal du ikke sove,
slik at hun omfavner deg med sine lemmer. |
|
Ráðumk þér, Loddfáfnir,
en þú ráð nemir, -
njóta mundu ef þú nemr,
þér munu góð ef þú getr -:
fjölkunnigri konu
skal-at-tu í faðmi sofa,
svá at hon lyki þik liðum. |
Emperor
Gjett hvem som til min store glede headliner Inferno til neste år????!!!!! Oh yeah! Disse gutta, kan du skjønne?!:D Og gjett enda en gang, hvem som så absolutt skal skal være tilstede da??!!! MEG selvfølgelig!!! *høre på "i am the black wizards" og glede seg sinnsykt enormt maaaasse* <3 <3 <3 Skrevet : 2004-10-24/01:28:13 - Sist oppdatert : 2005-11-23/18:17:13 |
Siste oppdatering : 2006-12-02/20:54:11
Siste innriss : 2024-11-21/15:22:48 Antall besøkende : 942935 |